»Pri teh klicnih centrih smo tudi vpoklicali nekdanje uslužbence, sedanje upokojence, da bi v tem vmesnem obdobju pogodbeno sodelovali s temi klicnimi centri, ker imajo znanje.«
»V klicnem centru ne bo odzivnika, ampak bo klicatelj takoj povezan s svetovalcem.«
»Neverjetno mi je bilo videti, kako se ljudje spoprijemajo s temi stvari, ko vsakodnevno sprejemajo klice na pomoč, pa tudi to, kako se po službi od tega odmaknejo. Mislim, da je to zelo težek poklic, sama ga ne bi mogla opravljati.«
»Vsak delovni dan od 8. do 16. ure se bodo lahko na to številko obrnili vsi, ki se jim porajajo vprašanja z obravnavanega področja.«
»Namen je, da lahko ljudje na enem mestu dobijo odgovore, ki so zelo različni – od tega, do kakšne finančne pomoči so upravičeni, do tega, kako naj tehnično preverijo kakšno zadevo.«
»Ta številka je namenjena za obveščanje o kršitvah javnega reda in miru ter o kaznivih dejanjih. Zato pozdravljamo pobudo, da je bil ustanovljen klicni center s številko 080 14 04, kamor se lahko ljudje obrnejo za dodatne informacije glede novega koronavirusa.«
»To pomeni, da bodo operaterji klicnega centra stranke, ki bi želele urediti določeno upravno zadevo, za katero ne velja krajevna pristojnost, obvestili o tem, na kateri upravni enoti je čakalna doba za ureditev upravne zadeve krajša.«
»Brezplačna številka 114 po poplavah se je pokazala kot nepogrešljiv člen v odzivu na stisko ljudi.«
»Operater začne v 24. plačnem razredu, to pomeni na minimalni plači. Prav tega v sami reorganizaciji ne obravnavamo popolnoma nič.«
»Od začetka delovanja so vsak mesec v povprečju prejeli 1000 klicev, skupaj približno 22.000.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju